,,Czuję się odpowiedzialny za przekazanie młodszemu pokoleniu dobrej muzyki, którą robiono wiele lat temu”.

1

W jednym z wywiadów dla Newsweeka w 2012 r. Michael Buble odpowiedział właśnie tak na pytanie, dlaczego śpiewa stare piosenki… Ja sam bardzo lubię muzykę z lat 50-tych i 60-tych, zwłaszcza zespół The Platters, w którego muzyce jestem zakochany po uszy. Karierę Michaela śledzę od 2008 r. i uważam, że to człowiek wyjęty właśnie z tamtych czasów. On czuje muzykę, a styl śpiewania świadczy o prawdziwej dojrzałości artystycznej i wrażliwości.

Dziś chciałbym przedstawić najlepszą jak dla mnie płytę z 2013 r. – ,,To be loved”, która zaśpiewana jest po męsku, z wyczuciem i tak zmysłowo, że przyda się na pewno przy każdej randce tylko we dwoje.

,,Moja nowa płyta opowiada o miłości, szczęściu, zabawie i innych pysznościach”

177877

Wersja deluxe wzbogacona jest o mój ulubiony kawałek, a mianowicie cover zespołu The Ronettes – ,,Be my baby” z 1963 r. Zresztą co tu dużo pisać..

2

Bardzo przejmującą piosenką jest  ,,Close your eyes”. Od pierwszego przesłuchania płyty ten kawałek wywołał we mnie największe emocje. Jest to porywająca ballada, nie do końca przedstawiona jako utwór z minionej epoki. Pojawiło się oficjalne video do tego singla.

W wywiadzie dla BBC News:

,,Zawsze pisałem piosenki o miłości, stracie i tęsknocie. Siadałem przy pianinie, zaczynałem pracę nad brzmieniem
i słowami, a piosenki przychodziły same. Tak, byłem wtedy pijany.”

Oczywiście, nie można tego odbierać zbyt dosłownie  🙂

No i wisienka na torcie…Utwór, którego muzyka zabiera w lata 50… Tekst… romantyczny

i seksowny…głos Michaela bardzo emocjonujący…

Oczywiście piosenki ukazały się na winylu. Z czego się naprawdę cieszę. Takie piosenki najlepiej brzmią w takiej postaci.

1

Miłego słuchania!

3

Skomentuj

