,,Ludzie zawsze mówili: nic z niej nie będzie, bo jest gruba. Ale jak widać to nie problem. Bo sprzedaje płyty, prawda?”

1

To jeden z cytatów z książki Caroine Sanderson ,,Być jak Adele”… Natrafiłem na nią w Carrefourze..w koszach z książkami…a to, że kocham biografie, zwłaszcza artystów, muzyków, piosenkarek – spowodowało, że zakupiłem tę książkę. I nie żałuje… Książka ma 238 stron, ale czyta sie ją szybko..łatwo…Posiadam dyskografię Adele, mimo, że na początku  nie interesowałem się nią aż tak. Wiedziałem, że wypadałoby poznać jej piosenki i tak zaczęła się moja miłość do artystki…

Obrazek

W książce krok po kroku opisane jest ze szczegółami jak aktorka krok po kroku zdobywała serca nie tylko publiczności, ale i krytyków muzycznych… Pięknie przedstawiona jest geneza poszczególnych utworów…dość ,,brutalna” jest historia powstania piosenki ,,Chasing Pavements”.

,,Chasing Pavements” jest bezpośrednim następstwem bójki między nią a jej ukochanym – a ściślej byłym (….) Zakochana Adele odkrywa zdradę swego chłopaka, wbiega do lokalu i wymierza mu siarczysty policzek – tak siarczysty, że zostaje wyrzucona za drzwi. Na zewnątrz rusza biegiem po Oxford Street i właśnie wtedy przychodzą jej do głowy te słowa ,,Chasing Pavements”.

2

Jednak sława może nieźle namieszać. Pamiętam, wracałem od rodziców do Zielonej Góry, wczytany w książkę. Znalazłem w książce urywek, który rozbawił mnie na resztę drogi.

,,Zeszłego lata spotykałam się z jednym chłopakiem, który nie miał pojęcia kim jestem. W ogóle nie rozmawialiśmy
o muzyce… Ale gdy po raz pierwszy zaprosiłam go do domu, poszedł do toalety
i zobaczył tę kolekcję nagród. I tak się przeraził, że już nigdy więcej się nie pojawił”

3

Nie przez przypadek dałem taki a nie inny tytuł tego posta. Chciałem podkreslić, że nasze talenty rodzą sie kiedy zaczynamy w siebie wierzyć. Nie dajcie sobie wmówić, że jesteście gorsi…Świat narzuca olbrzymie tempo, daje nam wzorce, które nie zawsze są godne naśladowania…To, że żyjemy w czasach, gdzie tyłek i cycki są na sprzedaż i są podstawą ,,być albo nie być” – nie znaczy, że musimy postępować podobnie….

Piosenki, które wstawiłem pochodzą z  koncertu z 2011 r. w Royal ALbert Hall w Londynie. Mój ulubiony album. Wydany został na DVD, Blu-Ray i Cd. Ma status płyty multiplatynowej w wielu krajach 😀 Gorąco polecam

Skomentuj

